Dodajanje novega uporabniškga računa

Na svoj računalnik lahko dodate več uporabniških računov. Vsaki osebi v svojem gospodinjstvu ali podjetju dajte en račun. Vsak uporabnik ima svojo domačo mapo, dokumente in nastavitve.

  1. Kliknite na ikono skrajno desno na vrhnjem pultu in izberite Sistemske nastavitve.

  2. V odseku Sistem kliknite Uporabniki in skupine.

  3. Na seznamu računov na levi kliknite Dodaj za dodajanje novega uporabniškega računa. Vpišite svojo geslo za ustvarjanje sprememb. Za dodajanje uporabniških računov morate biti skrbniški uporabnik.

  4. Vnesite polno ime novega uporabnika. Uporabniško ime bo na osnovi polnega imena samodejno izpolnjeno. Privzeta vrednost je verjetno v redu, vendar jo lahko po želji spremenite. Ko ste končali, kliknite V redu.

  5. Račun je onemogočen dokler ne izberete kaj storiti glede uporabnikovega gesla. Uporabnik naj svoje geslo vpiše v polji Novo geslo in Potrditev. Kliknete lahko tudi na gumb poleg polja Ustvari naključno geslo . Ta gesla je pogosto težko uganiti, vendar si jih je tudi težko zapomniti, zato bodite pozorni.

  6. Novi uporabniki so ustvarjeni brez skrbniških dovoljenj. V primeru da želite, da ima nov uporabnik skrbniški dostop do računalnika, izberite vrsto računa Skrbnik. Skrbniki lahko delajo stvari kot so dodajanje in izbris uporabnikov, nameščanje programske opreme in gonilnikov in spreminjanje datuma in časa.