Vnes-el/la sem pravilno geslo, vendar se še vedno ne morem povezati

V primeru da ste prepričani, da ste vnesli pravilno brezžično geslo, a se še vedno ne morete uspešno povezati z brezžičnim omrežje, poskusite nekaj od naslednjega:

  • Dvakrat preverite, da imate pravo geslo

    Gesla so občutljiva na velikost črk (pomembno je ali so črke velike ali majhne). Zato preverite, da niste napisali znakov napačne velikosti.

  • Poskusite šestnajstiški ali ASCII ključ

    Geslo je lahko predstavljeno tudi na drugačen način - kot niz znakov v šestnajstiškem sistemu (števila od 0-9 in črke od a-f), ki se imenuje šifrirni ključ. V primeru da imate geslo do šifrirnega ključa in geslo/šifrirno frazo, poskusite s tipkanjem šifrirnega ključa. Prepričajte se, da izberete pravilno možnost brezžična varnost (če na primer vnašate 40 znakovni šifrirni ključ za z WEP šifrirano povezavo, izberite WEP 40/128-biten ključ).

  • Izklopite in znova vklopite brezžično kartico

    Včasih brezžične kartice obtičijo ali imajo manjšo težavo, ki pomeni, da se ne bodo povezale. Kartico poskusite izklopiti in ponovno vklopiti za njeno ponastavitev. Za več podrobnosti si oglejte Odpravljanje težav z brezžičnimi omrežji.

  • Preverite, da uporabljate pravo vrsto brezžične varnosti

    Ko ste pozvani za geslo svoje brezžične varnosti, lahko izberete katero vrsto brezžične varnosti želite uporabiti. Prepričajte se, da ste izbrali tiso, ki jo uporablja usmerjevalnik ali brezžična postaja. Privzeto bi morala biti izbrana prava možnost, vendar včasih ni. Če ne veste katera možnost je prava, poskusite vse.

  • Preverite, če je vaša brezžična kartica pravilno podprta

    Nekatere brezžične kartice niso zelo dobro podprte. Pokažejo brezžična povezava, vendar se z njimi ne morejo povezati, ker gonilnikom manjka ta zmožnost. Oglejte si, če lahko dobite drug brezžični gonilnik ali če morate izvesti nekaj dodatne nastavitve (kot je namestitev drugačne strojne programske opreme). Za več podrobnosti si oglejte Odpravljanje težav z brezžičnimi omrežji.