Canonical ponuja podporo za končne uporabnike in mala podjetja

G-man Član
uredil/-a 31. July, 2009 v Novice
Canonical je pred kratkim med svoje storitve uvrstil podporo, ki je namenjena predvsem končnim potrošnikom in malim podjetjem. Doslej je namreč podjetje ponujalo podporo, ki je bila namenjena predvsem za večja podjetja in je znašala minimalno 250€ za namizni računalnik in 900€ za strežnik na leto. Cene so se občutno znižale ter omogočajo podporo po meri uporabnikov.

Tako lahko sedaj izbiramo med tremi različnimi ponudbami. [list=*]
[*]The Starter Desktop Service podpira namestitev in nastavitev osnovnih funkcij kot so internet, pisarniški ter multimedijski programi.[/*]
[*]The Advanced Desktop Service je namenjen bolj naprednim uporabnikom, ki potrebujejo pomoč pri migraciji datotek in nastavitev iz prejšnjega operacijskega sistema ali pomoč pri namiznem založništvu ter uporabniškimi računi. [/*]
[*]The Professional Desktop Service pa je primerna za poslovne uporabnike, ki uporabljajo Ubuntu kot glavno delovno okolje. Podpora zagotavlja, da je Ubuntu pravilno vključen v omrežje podjetja ter obstoječe IT storitve. Poleg tega omogoča podporo pri postavitvi virtualiziranih namiznih okolij ter hitrejši dostop do same podpore Canonicala.[/*]
[/list]

Poleg tega se je znižala tudi cena za strežniško podporo. Canonical tako z novimi podporami cilja na najširši možni trg tudi povsem običajnih uporabnikov, obenem pa zniža prag dostopnosti za manjša in srednja podjetja, ki si želijo zmanjšati stroške na področju nabave in vzdrževanja programske opreme.

Viri: canonical.com, workswithu.com
Za komentiranje se prijavite ali pa se vpišite.