Konec leta dobimo nov OpenGL API

R33D3M33R Član
uredil/-a 4. March, 2015 v Novice
Na GDC-ju 2015, ki se odvija v San Franciscu, je skupina Khronos Group, ki skrbi za razvoj in standardizacijo OpenGL-ja ter OpenCL-ja, naznanila, da bomo konec leta ugledali naslednika trenutne različice OpenGL. Kodno ime novinca bo Vulkan (do sedaj je bil znan kot glNext), kar spominja na AMD-jev Mantle, ki se s prihodoma DirectX 12 in Vulkana umika.

Najpomembnejša novost nove različice je gotovo bolj neposreden dostop do strojne opreme, ki je v primeru AMD-jeve knjižnice Mantle prinesel zajetne pohitritve na počasnejših procesorjih. Druga pomembna novost je standardni vmesnik za senčilnike imenovan SPIR-V. S pomočjo prevajalnikov, ki bodo senčilno kodo prevajali v obliko, ki jo razume SPIR-V, se bo razvoj in predelava iger pospešila. Najprej bo na voljo prevajalnik za trenutno uporabljen GLSL, kasneje pa nameravajo spisati še več prevajalnih orodij.

Z novo različico OpenGL bodo pri Khronosu poskušali oslabiti Microsoftov monopol, ki ga ima ta z DirectX v okolju Windows. Največji adut Khronosa je gotovo širok spekter naprav, na katerih tečejo sistemi, ki podpirajo OpenGL.

Za pokušino pa še video predstavitve Vulkana (gre za zelo zgodnjo različico), ki teče na grafičnem pospeševalniku PowerVR Series6XT, ki se nahaja v prenosnih napravah (gonilniki so še v različici alfa).



https://www.youtube.com/watch?v=KdnRI0nquKc

Vir: 3DCenter
Za komentiranje se prijavite ali pa se vpišite.