Pri id Software so objavili izvorno kodo pogona id Tech 4

R33D3M33R Član
uredil/-a 11. November, 2014 v Novice
Pri id Software, ki so znani po streljačinah Doom, Quake in Wolfenstein, so izdali izvorno kodo pogona id Tech 4 pod licenco GPLv3. Nadgradnje pogona napram prejšnjemu id Tech 3 (osnova pogona ioquake 3) so bump mapping, normal mapping, specular highlighting, dinamično per-pixel osvetljevanje in skeletal animation za modele, kasneje pa so dodali še podporo nalaganju tekstur: megatexture. Pogon je krst doživel leta 2004 v naslovu Doom 3, uporabljen pa je bil med drugim tudi v Quake 4, Enemy Territory: Quake Wars in Prey. Objava pod odprto kodo ni potekala brez težav, saj je moral oče pogona, John Carmack, na novo spisati nekaj vrstic kode za generiranje volumetričnih senc, ki so v teh letih postale patentirane. Izvorno kodo si lahko prenesete iz Github-a.

Vir: Heise.de

Sedaj čakamo na id Tech 4 OpenAreno :)

Komentarji

Za komentiranje se prijavite ali pa se vpišite.