Odpravljanje težav z brezžičnimi omrežji

Preverite svojo internetno povezavo.

V naslednjem koraku boste preverili nekaj osnovnih podatkov o svoji brezžični povezavi. S tem boste preverili, da vaše težave ne povzroča relativno enostavna težava kot je izklopljena brezžična povezava in se pripravili na naslednjih nekaj korakov za odpravljanje težav.

  1. Prepričajte se, da vaš prenosnik ni povezan z žično internetno povezavo.

  2. V primeru da imate zunanjo brezžično kartico (kot je brezžična kartica USB ali kartica PCMICA), se prepričajte, da je vstavljena v ustrezen prostor na računalniku.

  3. V primeru da je brezžična kartica znotraj računalnika, se prepričajte, da je stikalo brezžičnega prilagodilnika vklopljeno.

  4. Kliknite na meni omrežja v menijski vrstici in se prepričajte, da je možnost Omogoči brezžično omrežje označena.

  5. Odprite Terminal, vtipkajte nm-tool in pritisnite Enter.

    To bo prikazalo podatke o vaši omrežni strojni opremi in stanju povezave. Oglejte si podatke in preverite, če obstaja odsek, ki se nanaša na brezžično kartico. Podatki za omrežne naprave so ločeni z vrstico pomišljajev. Če v odseku za brezžično kartico najdete odsek Stanje: povezano pomeni, da deluje in da je povezana z brezžičnim usmerjevalnikom.

V primeru da ste povezani s svojim brezžičnim usmerjevalnikom in še vedno ne morete dostopati do interneta, morda vaš usmerjevalnik ni nastavljen pravilno ali pa ima vaš ponudnik internetnih storitev tehnične težave. Preglejte svoj usmerjevalnik in vodiče za nastavitev svojega ponudnika internetnih storitev ali stopite v stik s podporo svojega ponudnika internetnih storitev.

V primeru da izhod nm-toll ne nakazuje, da ste bili povezani z omrežjem, kliknite Naprej za nadaljevanje z naslednjim delom vodnika za odpravljanje težav.