Tema je za ta forum res neobičajna, je pa postavljena na tablo, ki prav takim temam služi. Prepričan sem, da je nakup kakršnega koli novega avtomobila neumnost in to bi z določenimi pogoji tudi prepovedal, pa naj ta nov avto poganja še tako čista energija. Avtomobil, ki bi bil bolj praktičen od diesela s porabo manj kot 5l goriva (beri 5€) na 100 prevoženih kilometrov in ki bi ga poganjala elektrika, mogoče že obstaja, a je za veliko večino nedosegljiv. Sam v kemičnih (galvanskih) akumulatorjih ne vidim prihodnosti, ne vidim je niti v gorivnih celicah. Električni avtomobili kot jih danes poznamo, ne bodo nikoli prevladali na cestah. Prihodnost vidim v majhnih umetnih zvezdicah, kot če bi sestavili atom z vrstnim številom 1000000 (trenutno največji je element hanij in je 105.), in te zvezdice bi sevale kot jim ukažemo, lahko bi jih spravili tudi v žep... Za obvladovat tako zvezdico pa bomo rabili super računalnike, najverjetneje kvantne, ki pa ne uporabljajo binarnih operacijskih sistemov
Na tem forumu sem prijavljen pa sem na ta forum napisal svoje mnenje. Kateri forum bi bil bolj primeren za debato o električnih avomobilih?
Če hoče dizel imeti majhno porabo, je to zelo kompliciran motor + še filtre za nizki izpust, električni avto je preprost malo sestavnih delov, preprostejši za vožnjo, tiho delovanje.
El. avto na akumulatorje je realnost tega trenutka, saj v prihodnosti bo tudi kaj boljšega, ampak je le napredek.
Opel-Ampera ima dosega z akumulatorji samo 60 km, občutno premalo, akumulatorji morajo vzdržati vsaj toliko kot večina ljudi prevozi dnevno za v službo in nazaj, da zdrži samo pol ure vožnje je očitno premalo.
Avto naj bi imel akumulatorje vsaj za 100km, potem pa generator majhne moči 5 kW z 10 l bencina za povečavo dosega, ali kjer ni polnilnih postaj.
Ampera zgleda res zakon, sem pa na dveh drugih forumih prebral, da naj bi bila cena nove Ampere med 40 in 60 tisoč €. Nisem najbolj zgleden ekoosveščenec, ampak se vseeno trudim, da "dlake" ne puščam povsod, zato sem prepričam da je najboljši nakup, nakup rabljenega vozila z majhno porabo goriva. Če bi bil pa prisiljen v nakup novega, bi si danes izbral Toyoto Prius.
Dokler ne bodo električni avtomobili pod 10 tisoč € jih sploh nima smisla gledati. Ne zdi se mi smiselno prodati ledvico samo zato, da bom okolju bolj prijazen :P
Dokler ne bodo električni avtomobili pod 10 tisoč € jih sploh nima smisla gledati. Ne zdi se mi smiselno prodati ledvico samo zato, da bom okolju bolj prijazen :P
Potem se raje vozim s kolesom
Ni vse ceni novega avtomobila, za električnega je manj vzdrževanja, elektrika je cenejša, velik strošek je akumulator ki zdrži samo toliko km in se ga zamenja z novim ali pa rabljenega od karamboliranega avta.
Ali dati 5.000 EUR več, da imaš električnega, teče tiho, brez menjalnika ali pa si zadovoljen z avtom ki ropota, smrdi po bencinu ali dizlu,
N75 ne vem kake izkušnje imaš ti z avti ampak ne smrdijo vsi po bencinu/dizlu ter ne ropotajo vsi.. današnji avti so kr precej tihi (bencinarji) ter kr dosti jih zdej ima avtomatski menjalnik..
P.s. Ko električnemu nabiješ obrate čez 5000,6000 se ne bo slišal kot da si v formuli..kar je pa poseben užitek..katerega ekološki avti ne ponujajo
....sploh pa ljudje ne menjujejo avtomobilov iz potrebe, večina kupi nov avtomobil ker se starega naveliča, ali pa ima podjetje v katerem delajo oziroma so lastniki "premalo" stroškov, tukaj vidim problem. Da ne pišem o tem, kako so vinjete oškodovale "male" voznike in kako je narobe, da se pri registraciji in zavarovanju vozila ne upoševa dejansko prevoženih kilometrov, sposobnosti voznika in prekrškov, ampak se vse meče v isti koš! Prepričan sem, da se bomo mogli v prihodnosti pred vožnjo nekega prevoznega sredstva, vanj logirati in velik prekršek bo, če bo namesto voznika logiran kdo drug :P
P.s. Ko električnemu nabiješ obrate čez 5000,6000 se ne bo slišal kot da si v formuli..kar je pa poseben užitek..katerega ekološki avti ne ponujajo
Potem pa ni čudno, da je zrak precej onesnažen, ko pa nekateri vrtijo obrate po nepotrebnem iz nekega užitka.
Moramo računat, da se je bencinski in dizelski motor razvijal eno stoletje, medtem, ko pa električni avti komaj nastajajo. Tudi njih se da razvit do obisti za potrebe ljudi. Ravno tako učinkovito pridobivanje električne energije iz sonca ali drugih virov.
Moja prihodnost bo taka: doma bom sam pridobival električno energijo za svoje potrebe iz sonca ali drugih virov (geotermalne ali kaj podobnega), vozim električni avto, ki zdrži 1000km. Doma ga polnim zastonj.
No tu te moram popravit..električni motor že dolg obstaja..
The first commutator-type direct current electric motor capable of turning machinery was invented by the British scientist William Sturgeon in 1832.[12]
Če pogrešaš zvoke hitrega avtomobila, si lahko montiraš napravo ki amplificira zvok v relaciji z obrati tvojega motorja in simuliraš zvok Rossijeve Yamahe, Čumaherjevega Merčota ali pa kar zvok kakega reaktivca, s sodobnimi zvočnimi sistemi bo občutek še boljši kot je v resnici in to v navadnem yugotu
No tu te moram popravit..električni motor že dolg obstaja..
The first commutator-type direct current electric motor capable of turning machinery was invented by the British scientist William Sturgeon in 1832.[12]
in ko bo razvito, bo obdavčeno. Nič ne bo zastonj.
Imaš prav. Ne splača se razvijati nič novega na področju avtomobilske industrije. Najbolje je, da nehamo razmišljat o električnih avtih, ker bo itak vse propadlo. Obdavčili nas bodo. Plačanci naftnih korporacij pa pobili in zmasakrirali. Bojmo se življenja, namreč sekira visi nad našimi vratovi....
Komentarji
Kateri forum bi bil bolj primeren za debato o električnih avomobilih?
Če hoče dizel imeti majhno porabo, je to zelo kompliciran motor + še filtre za nizki izpust,
električni avto je preprost malo sestavnih delov, preprostejši za vožnjo, tiho delovanje.
El. avto na akumulatorje je realnost tega trenutka, saj v prihodnosti bo tudi kaj boljšega,
ampak je le napredek.
akumulatorji morajo vzdržati vsaj toliko kot večina ljudi prevozi dnevno za v službo in nazaj,
da zdrži samo pol ure vožnje je očitno premalo.
Avto naj bi imel akumulatorje vsaj za 100km, potem pa generator majhne moči 5 kW z 10 l bencina za povečavo dosega,
ali kjer ni polnilnih postaj.
lažem, Aston Martin V12 Vantage
Potem se raje vozim s kolesom
Joke
velik strošek je akumulator ki zdrži samo toliko km in se ga zamenja z novim ali pa rabljenega od karamboliranega avta.
Ali dati 5.000 EUR več, da imaš električnega, teče tiho, brez menjalnika
ali pa si zadovoljen z avtom ki ropota, smrdi po bencinu ali dizlu,
današnji avti so kr precej tihi (bencinarji) ter kr dosti jih zdej ima avtomatski menjalnik..
P.s. Ko električnemu nabiješ obrate čez 5000,6000 se ne bo slišal kot da si v formuli..kar je pa poseben užitek..katerega ekološki avti ne ponujajo
Prepričan sem, da se bomo mogli v prihodnosti pred vožnjo nekega prevoznega sredstva, vanj logirati in velik prekršek bo, če bo namesto voznika logiran kdo drug :P
Moramo računat, da se je bencinski in dizelski motor razvijal eno stoletje, medtem, ko pa električni avti komaj nastajajo. Tudi njih se da razvit do obisti za potrebe ljudi. Ravno tako učinkovito pridobivanje električne energije iz sonca ali drugih virov.
Moja prihodnost bo taka: doma bom sam pridobival električno energijo za svoje potrebe iz sonca ali drugih virov (geotermalne ali kaj podobnega), vozim električni avto, ki zdrži 1000km. Doma ga polnim zastonj.
To se vse da razvit.
Če pogrešaš zvoke hitrega avtomobila, si lahko montiraš napravo ki amplificira zvok v relaciji z obrati tvojega motorja in simuliraš zvok Rossijeve Yamahe, Čumaherjevega Merčota ali pa kar zvok kakega reaktivca, s sodobnimi zvočnimi sistemi bo občutek še boljši kot je v resnici in to v navadnem yugotu
P.s. Za vse ljubitelje avtov/hitrosti/bencina/koles/Jeremy Clarksona/ to nedeljo se začne nova sezona Top Gear-a !!!