Se kar tukaj vključim v temo "Thunderbird Mail"! :cool:
Ne deluje brisanje sporočil! Ni mogoče izbrisat ne dohodnih, kot tudi ne odhodnih sporočil!
Kje tiči bug? :rolleyes:
Pošiljanje sporočil deluje > preverjeno!
Nameščen imam Ubuntu 14.04 LTE!
Hvala in lp
S
Komentarji
Kateri e-poštni račun ne deluje? katera varianta ? IMAP ali POP3?
meni deluje vse. gmail, siol, moje domene, tustelekom....
Če imaš težavo najprej preberi pravila (iskanje in tako naprej) in šele nato odpri novo temo.
...LTS ja
Ne deluje (samo v tolikor, da ne morem brisat prejetih/poslanih emailov. Drugo je vse v najlepšem redu)!
teleing.com (od ponudnika interneta)
pop3
@CrazyLemon
Ne se "kar tukaj" vključit.
Če imaš težavo najprej preberi pravila (iskanje in tako naprej) in šele nato odpri novo temo.
Na forumu žal nisem sorodne teme (ki bi bila bolj primerna za moje vprašanje) našel, zato sem zastavil svoje vprašanje pod že naslovljeno in dokaj podobno temo (ki je imela samo tri "poste")! Tako da pravilnik sem prebral, če pa ne verjameš pa lahko pre-kontroliraš! To temo in naslov je pa admin (verjetno kar ti) premaknil iz:
https://www.ubuntu.si/punbb/post/41872/#p41872
Hvala in lp
S
Gre pa za to da če kdo drug išče temo z enakim problemom, da ga hitreje najde. samo za to gre. No, pa bolj pregledno je.
v glavnem...
POP3 - to pomeni, da se pošta shranjuje na tvoj disk
bi bilo možno prilepit kako ekransko sliko s sporočilom? samo e-poštne naslove zamegli, da zavaruješ zasebnost. Če ne pa vsaj kakšno napako napiše oz. javi.
pa ali je nastavljen koš?
kot se mi zdaj zdi iz teh skopih podatkov bi rekel da se iz nekega razloga pošta iz datoteke iz prejeto ne premakne v datoteko za koš. razlogov bi lahko bilo več. ali da je narobe kaj z nastavitvijo koša v TB ali pa da je težava v nastavitvi pravic za TB na disku v delu kjer je datoteka za koš. kaj drugega mi pa tenutno ne pade na pamet.
Sinhroniziral email predal (torej teleing) in hotel zbrisat nekaj (prejetih) emailov, kar ni bilo mogoče! Tudi po ponovni inštalaciji samega Thunderbirda ne! Po brskanju na netu sem popravil tudi mapo koša, ampak brez uspeha (koš > lastnosti > splošne informacije > Popravi mapo (D)).
Lahko prilepim tudi zaslonsko sliko, čeprav je brez pomena, ker mi ne javlja nobene napake, ko izberem izbriši.
Enostavno prejetih/poslanih emailov ne izbriše!
Brisanje sporočil (poslanih in prejetih) deluje le (kot sem ravnokar opazil), če premakneš sporočila v krajevno mapo in jih zbrišeš od tam! Zakaj? Ne vem! :rolleyes:
Hvala in lp
S
Tudi po ukazu zgosti ne deluje!
če je pop3 način potem je na levi lokalni imeniki in znotraj teh map so prejeto, poslano in koš.
Emaili niso v krajevni mapi, ampak dobim email direkt v mapo xxxx@teleing.com (kjer ni možno brisanje, ne dohodnih in ne odhodnih emailov), obstaja pa možnost, da izberem z desno miškino tipko > Move to > Krajevne mape > Trash (tako pa funkcionira - čudno).
Nastavljen je pop3 način.
Lp
S
P.S. * izbrišem lahko samo pod pogojem, kot omenjeno, da sem prej premaknil email v krajevno mapo!
So pa zdaj!
Navodila za nastavitev emaila z strani operaterja so iz praveka, tako da mi je bilo bolj malo v pomoč! Tudi stric google mi ni ponudil nobene rešitve!
Navodila operaterja:
http://teleing.com/data/user_upload/dokumenti_in_obrazci/nastavitev_postnega_odjemalca.pdf
Njihova strokovna ekipa pa dvomim, da mi bo lahko kako pomagala, posebej v tem primeru! :cool:
Pač, izkušnje!
Namestil sem Claws Mail in deluje po namestitvi (trajanje ca.3 min) brez problema. Brisanje, pisanje, pošiljanje...
Se pa strinjam, da je po vsej verjetnosti problem v Thunderbird Mailu!
Lp
S
potem je pa treba še pogledat kako so nastavljeni imeniki. Jaz bi pobrisal tega uporabnika oz. račun in vse ponovno nastavil. samo naredi backup mailov najprej.